Nieuwsbrief

Veelgestelde vragen

Auteurs
Bestellen
Betalen
Levering
Ruilen/Retourneren
Manuscripten

Overname tekstfragment en/of beeld uit een boek

Auteurs

Hoe kom ik in contact met een auteur?
Omwille van de privacy van de auteurs geeft Uitgeverij Ten Have geen adressen, telefoonnummers of e-mailadressen van auteurs aan derden. U kunt wel een e-mail sturen (infoapestaartjeuitgeverijtenhave.nl of een brief t.a.v. de schrijver naar de uitgeverij sturen. Uitgeverij Ten Have stuurt dit zo snel mogelijk door.

Waar vind ik een compleet overzicht van alle titels van een auteur?
U kunt daarvoor kijken op deze website (onder de button Auteurs). Voor aanvullende informatie verwijst Uitgeverij Ten Have naar de website van de Koninklijke Bibliotheek.

Bestellen

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Een leverbaar boek ontvangt u normaal gesproken binnen 4 werkdagen. Een nog te verschijnen boek ontvangt u zo snel mogelijk na verschijning.

Kan ik een verschillend factuur- en afleveradres opgeven?
Ja, u kunt hiervoor twee verschillende adressen opgeven.

Kan ik ook een postbus invullen bij het afleveradres?
Ja, wij leveren ook op een postbus.

Ik woon in het buitenland, kan ik dan ook bestellen?
Nee, u kunt vanuit het buitenland geen gebruik maken van onze webshop.

Ik wil een bestelling annuleren. Kan dit?
Nee, een bestelling wordt automatisch verwerkt. Maar u kunt een ontvangen artikel binnen 7 dagen na ontvangst kosteloos retourneren. Kijk hiervoor bij Ruilen/Retourneren.

Moet ik een account aanmaken om te bestellen in de webwinkel?
Nee, u hoeft geen account aan te maken om te kunnen bestellen. Ook zonder in te loggen kunt u uw bestelling plaatsen. Met een account gaat bestellen en betalen bij een volgende bestelling wel sneller en eenvoudiger.

Ik heb een product besteld en zou dat al in huis moeten hebben, maar heb nog niets ontvangen. 
Controleer allereerst de volgende zaken:
– Sommige producten zijn tijdelijk niet leverbaar. Indien dit het geval is wordt dat vermeld bij de productinformatie
op onze webwinkel.
– Uitgeverij Ten Have levert alleen producten uit nadat de betaling succesvol is ontvangen. Als uw betaling gelukt is
heeft u hierover een e-mail ontvangen.

Indien deze zaken niet van toepassing zijn op uw situatie en uw product te lang op zich laat wachten, neem dan contact op met onze klantenservice.

Betalen

Betaal ik veilig bij deze webwinkel?
Ja, Uitgeverij Ten Have enVBK Media werken samen met DocData om uwbetalingen veilig te laten verlopen.

Levering

Ik heb bericht gekregen dat mijn bestelling verzonden is, maar ik heb het niet ontvangen
Zodra uw pakket verzonden is, sturen wij u een email met een link om uw bestelling te volgen. U kunt de status van uw bestelling controleren door in te loggen op uw account.

Ruilen/Retourneren

Kan ik een bestelling zonder kosten retourneren? 
U kunt alle bij de webwinkel van Uitgeverij Ten Have gekochte artikelen zonder opgave van redenen kosteloos retourneren binnen zeven dagen na ontvangst. Retourzendingen moeten altijd compleet, onbeschadigd, niet gebruikt en in de originele verpakking worden geretourneerd. Wanneer u binnen zeven dagen na ontvangst van de artikelen gebruik maakt van ditretourrecht, wordt de koopovereenkomst nietig en worden de reeds gedane betalingen na de terugname van de geleverde artikelen binnen 30 dagen terugbetaald.

Het retouradres is:
Herculesplein 96,
Postbus 13288
3507 LG Utrecht

Ik kan het product van mijn keuze niet meer vinden op de webwinkel
Als u uw product niet meer in de webwinkel ziet staan, en deze ook niet wordt gevonden door de zoekmachine kan het zijn dat het product definitief is uitverkocht. Wanneer een product definitief uitverkocht is wordt deze uit de webwinkel verwijderd.

Overname tekstfragment en/of beeld uit een boek

Ik wil een fragment/afbeelding overnemen uit een boek. Mag dat?
Om er zeker van te zijn dat u het copyright niet schendt, kunt u via het contactformulier uw vraag stellen. Geef hierbij aan om welk boek het gaat en om welke tekst/afbeelding en waarvoor u het wilt gebruiken. Omdat rechten niet elk boek hetzelfde geregeld zijn, kan een reactie enige tijd duren.
Afbeeldingen van omslagen mag u wel rechtenvrij downloaden via onze site. Wilt u een hoge resolutie-afbeelding voor bijvoorbeeld drukwerk, vraag deze dan aan via e-mail o.v.v. titel, auteur en ISBN.

Staat uw vraag hier niet bij?
Neem dan contact op met onze klantenservice via het contactformulier.

U kunt ons van maandag t/m vrijdag tussen 08.30 en 17.00 uur ook telefonisch bereiken via telefoonnummer: 088-8002700