Nieuwsbrief

Kom jij ons team versterken?

26-10-2017

Een mooiere wereld door het delen van ideeën

Uitgeverij Ten Have is op zoek naar een bevlogen

Brandmanager

 

Ten Have is een toonaangevende uitgeverij op het gebied van filosofie en religie, en geeft auteurs uit als Michael Sandel, Thich Nhat Hanh, Christa Anbeek, Sophie Oluwole en Michael Puett. We willen bij Ten Have goed onderbouwde filosofie toegankelijk maken voor een breed publiek, met aandacht voor vernieuwende onderwerpen en het verbinden van mensen in hun zoektocht naar een goed en zinvol leven.

Wat ga je doen?

  • Strategie uitdenken en uitvoeren op het gebied van marketing en publiciteit, inclusief het uitbouwen van het merk
  • Opstellen en uitvoeren van publiciteitsplannen in nauwe samenwerking met de uitgever, verkoopafdeling en de auteur
  • Bedenken en uitvoeren van (online) marketingcampagnes via onder meer social media en online adverteren
  • Tot stand brengen en onderhouden van samenwerking met strategische partners zoals de School of Life, Happinez en Filosofie magazine
  • Initiëren en onderhouden van contacten met de schrijvende pers, digitale media, radio en tv
  • Organiseren van presentaties en begeleiden van auteurs bij optredens, lezingen en overige promotieactiviteiten.

Wat heb jij te bieden?

  • Ervaring in een soortgelijke functie binnen of buiten het boekenvak
  • Aantoonbare ervaring met (online) marketing gecombineerd met een sterk commercieel inzicht
  • Voortreffelijke mondelinge en schriftelijke vaardigheden
  • Sociale vaardigheid, ondernemerschap en zelfstandigheid
  • Grote liefde voor boeken, vooral op het gebied van filosofie en persoonlijke ontwikkeling
  • Enthousiasme, flexibiliteit, organisatietalent en veel creativiteit!

Wat hebben wij te bieden?

  • Een zelfstandige functie in een hecht team voor 32 uur per week
  • De mogelijkheid om op bijzondere plekken te komen waar je bijzondere mensen ontmoet
  • Vrijheid om richting te geven aan een vooraanstaande uitgeverij die al meer dan 185 jaar bestaat
  • Marktconform salaris, flexibiliteit ook wat betreft thuiswerken, goed pensioen, reiskostenvergoeding, laptop en telefoon.

De brandmanager maakt deel uit van de afdeling marketing (5 mensen) en legt verantwoording af aan de uitgeefdirecteur. De afdeling marketing is onderdeel van het cluster Algemene Zingeving binnen uitgeefgroep Veen Bosch & Keuning en omvat de uitgeverijen Kosmos Persoonlijke Groei, Ten Have, Klement en AnkhHermes.

Informatie en sollicitatie
Nadere informatie over deze functie kan worden ingewonnen bij Maaike Dijkstra (mdijkstra@vbkmedia.nl). Je sollicitatie kun je tot 15 november richten aan René Brouwer. Solliciteren kan via onderstaande link.

Klik hier om te solliciteren