Nieuwsbrief

Mindful hardlopen

1. De eerste techniek is aandacht. Je brengt je geest bij wat je aan het doen bent en observeert het zonder te oordelen. Wanneer je hardloopt is het behulpzaam om je aandacht bij het hardlopen te houden. Bij je beweging en je ademhaling. Daar krijg je nieuwe energie van.
2. De tweede techniek is waardering die vreugde geeft. Als je hardloopt is het belangrijk dat je jezelf toestaat ervan te genieten. Wanneer we niet genieten van onze work-out, gaat een mooie kans verloren. Waardering van het moment zorgt voor mentale kracht en innerlijke vreugde.
3. De tweede techniek is het zoeken van uitdaging. Er zullen altijd obstakels op je weg komen bij het hardlopen. Je kan deze obstakels zien als problemen. Veel beter is het om de obstakels te zien als mogelijkheden om beter te worden. Zonder een uitdaging wordt het hardlopen als snel saai. Koester de obstakels dus, ze brengen je verder.
4. De vierde techniek is het hebben een doel. Of we nu mediteren of hardlopen, een doel hebben is essentieel om de geest richting te geven. Een doel zorgt ervoor dat je je energiek voelt. Daarnaast houdt een doel het hardlopen interessant. Je work-out wordt op die manier een spel.
5. De vijfde techniek is waardigheid. Wanneer je hardloopt worden jouw lichaam en geest één. Je voelt je vitaal en krachtig: je voelt je waardig te zijn wie je bent.

Meer tips? Lees dan Running Buddha van Sakyong Mipham.
Van:€17,99, nu voor maar €12,50
Bestel nu veilig en betrouwbaar bij onze eigen webshop Boekenwereld.com